کد خبر: ۱۹۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - 23 February 2021
امروز سهامداران شرکت‌های لوله و ماشین‌سازی ایران، کاشی سعدی و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مبین وان کیش، فولاد هرمزگان جنوب و کشت و دامداری فکا فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بانکداری ایرانی- امروز سهامداران شرکت‌های لوله و ماشین‌سازی ایران، کاشی سعدی و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مبین وان کیش، فولاد هرمزگان جنوب و کشت و دامداری فکا فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 2هزار و 718واحدی در ارتفاع یک میلیون و 211هزار و 765واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 669میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 6هزار و 611میلیارد تومان در 764هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لوله و ماشین‌سازی ایران، کاشی سعدی و سیمان شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان کردستان، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 244 میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 663میلیارد تومان در 314هزار نوبت، آیفکس 29واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 223واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مبین وان کیش، فولاد هرمزگان جنوب و کشت و دامداری فکا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک دی و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

برچسب ها: سهام ، بورس ، بازار سرمایه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: