کد خبر: ۱۹۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15 February 2021
دویچه بانک آلمان که در چندین گزارش به شدت از بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده انتقاد کرده بود، به نظر می رسد سرانجام ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته است و آنها را به عنوان یک فرصت می بیند.

بانکداری ایرانی- دویچه بانک آلمان که در چندین گزارش به شدت از بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده انتقاد کرده بود، به نظر می رسد سرانجام ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته است و آنها را به عنوان یک فرصت می بیند.

به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، دویچه بانک آلمان به دنبال انتشار چندین گزارش که در آن به شدت از بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده انتقاد کرده بود، به نظر می رسد سرانجام ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته است و آنها را به عنوان یک فرصت می بیند.

این غول بانکداری آلمان قصد دارد با ایجاد پلتفرم هایی برای نگهداری ارزهای رمزپایه یا رمز ارز وارد این بازار شود.

طبق گزارش دسامبر مجمع جهانی اقتصاد، بزرگترین بانک آلمان قبلاً نمونه اولیه نگهداری از دارایی های دیجیتال را ایجاد کرده است.

گفته می شود که هدف این نمونه اولیه، ایجاد "یک پلت فرم نگهداری کاملاً یکپارچه برای مشتریان سازمانی و دارایی های دیجیتالی آنهاست و اتصال بی وقفه ای به یک اکوسیستم گسترده تر برای ارزهای رمزنگاری شده فراهم می کند.

این گزارش که تا روز شنبه یعنی زمانی که سایت "کوین دسک" آن را منتشر کرد، از رادار رسانه ها مخفی مانده بود، نشان می دهد که دویچه بانک در حال آماده سازی یک بستر تجاری و انتشار توکن است.

گزارش شده است که این گام دارایی های دیجیتالی را با خدمات بانکی سنتی ترکیب می کند و به مدیریت مجموعه ای از دارایی های دیجیتال و دارایی های فیات (بدون پشتوانه) در یک پلتفرم ساده کمک می کند.

پلتفرم پیشنهادی به صورت گام به گام راه اندازی می شود. در اولین گام، بیست و یکمین بانک بزرگ جهان یعنی دویچه بانک خدمات نگهداری از دارایی "سرمایه گذاران نهادی، مانند مدیران دارایی، مدیران سرمایه ، شرکت ها و صندوق های دیجیتال" را فراهم می کند.

سپس، این بانک دهنده فرصتی را برای نگه داشتن ارزهای رمزنگاری شده فراهم می کند تا اجازه خرید و فروش از طریق کارگزاران و مبادلات را بدهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: