کد خبر: ۱۹۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15 February 2021
بسیاری از شرکت‌های بیمه در ماه‌های اخیر که بورس بازدهی مناسبی نداشت پشت سهامدارن خود را خالی کرده و انها را در دوران رکود بازار تنها گذاشتند، اما شرکت‌های زیر بر اساس مستندات منتشره چه در دوران اوج بازار و چه در دوران رکود اقدام به حمایت از سهامداران خود پرداخته و انها را تنها نگذاشتند.

بسیاری از شرکت‌های بیمه در ماه‌های اخیر که بورس بازدهی مناسبی نداشت و پشت سهامدارن خود را خالی کرده و آن ها را در دوران رکود بازار تنها گذاشتند، اما شرکت‌های زیر بر اساس مستندات منتشره چه در دوران اوج بازار و چه در دوران رکود اقدام به حمایت از سهامداران خود پرداخته و انها را تنها نگذاشتند.

به گزارش  بانکداری ایرانی، روزهای اخیر بازار سرمایه دارای وضع خاصی است. بازی سهامداران عمده و بازارگردان های بسیاری از اقدام به فروش نابهنگام سهام کرده و در نهایت افت و خیزهای قیمت سهام سبب شد تا دامنه‌های نوسان غیرمتقارنی از سوی سازمان بورس به ارکان بورسی ابلاغ شده و قیمت سهام شرکتهای بورسی مجاز به نوسان از دامنه مثبت 6 درصد تا منفی دو درصد شدند، اما این وضعیت سبب نمی شود که بازارگردان های شرکت‌ها اقدامی نکنند و وقتی بازار روبه سقوط است باید بازارگردان های شرکت ها اقدام به حمایت سهام کنند.

یکی از مهمترین شرکتی که مورد حمایت بازارگردان قرار گرفته و بیمه آسیا است. بازارگردان این شرکت در روزهای اخیر اقدام به حمایت همه جانبه از سهام و سهامداران کرده و وضعیت خوبی را برای سهامداران رقم زده است.

 

معرفی شرکت‌های بیمه که در دوران سخت کنار سهامداران خود بودند

یکی دیگر از شرکت‌هایی که حمایت خوبی از سهام و سهامداران خود در ماه های اخیر انجام داده شرکت بیمه «ما» است.

 

معرفی شرکت‌های بیمه که در دوران سخت کنار سهامداران خود بودند
بیمه دی نیز در همین ایام از طریق صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرینان به حمایت از سهام خود اقدام کرده است.


معرفی شرکت‌های بیمه که در دوران سخت کنار سهامداران خود بودند
دیگر شرکت در این حوزه بیمه کارآفرین است که این شرکت نیز از طریق شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین به حمایت از سهم پرداخته است.

 

معرفی شرکت‌های بیمه که در دوران سخت کنار سهامداران خود بودند

سال 99 سال عجیبی برای بازار سرمایه بود و بسیاری از شرکت ها پشت سهامداران خود را خالی کرده و تنها در دوران اوج بازدهی بورس، از سهامداران بهره برداری کردند اما شرکت های بیمه فوق در این دوران هم پشت سهامداران خود را خالی نکرده و به حمایت از آنها پرداختند و نتیجه این رفتار، اعتماد سهامداران به این شرکت ها بوده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: