کد خبر: ۱۹۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15 February 2021
بانک مهر ایران کلکسیونی از خدمات نوین بانکي را به مشتريان خود ارائه كرده تا علاوه بر صرفه‌جويي در زمان و هزينه ايشان، تجربه كاربري بهتري را نيز از دريافت خدمات بانكي براي مشتريان ايجاد كند.

بانک مهر ایران کلکسیونی از خدمات نوین بانکي را به مشتريان خود ارائه كرده تا علاوه بر صرفه‌جويي در زمان و هزينه ايشان، تجربه كاربري بهتري را نيز از دريافت خدمات بانكي براي مشتريان ايجاد كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، فناوری‌های نوين يکي از اصلي‌ترين عواملي است که نحوه ارائه خدمات بانکي را متأثر كرده است. به بهانه فرا رسيدن ايام سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، كارنامه بانك مهر ايران را در حوزه خدمات نوين بانكي بررسي كرده‌ايم.


بانک مهر ایران از سال گذشته با راه‌اندازی سامانه میعاد، ارائه خدمات مختلف بانکی را تسهيل کرد. اين سامانه با اتصال به سامانه ثبت احوال، کار احراز هويت مشتريان را آسان كرده و اكنون تنها با يك كارت ملي و بدون نياز به كپي مدارك شناسايي، امكان افتتاح حساب در بانك مهر ايران فراهم شده است. پدهاي امضاي الكترونيكي كه اكنون در شعب بانك مهر ايران مورد استفاده مشتريان قرار مي‌گيرد نيز يكي ديگر از خدماتي است كه در سطح شعب به مشتريان ارائه مي‌شود.


افزون بر این، بانک مهر ایران امکان دریافت معدل حساب را به‌صورت غیرحضوري براي مشتريان خود فراهم کرده و کافي است افراد براي اين منظور به وب‌سايت بانك مراجعه كرده و اطلاعات مربوط به حساب خود را وارد كنند. همچنين آگاهي از ميزان تسهيلات دريافتي، تعداد اقساط آن و مبلغ هر قسط در چارچوب يك ابزار با كاربري بسيار آسان روي صفحه نخست وب‌سايت بانك مهر ايران وجود دارد و مشتريان براي دانستن اين موارد نيازي نيست به شعب بانك مراجعه كرده يا با آن‌ها تماس بگيرند.

افتتاح حساب غیرحضوری
مهم‌تر از این‌ها امکان افتتاح حساب آنلاین از طریق وب‌سایت و همراه بانک است که از سوي بانک مهر ايران ارائه شده و مشتريان را بي‌نياز از حضور در شعبه براي افتتاح حساب مي‌كند. براي داشتن حساب در بانك مهر ايران كافي است به وب‌سايت اين بانك مراجعه كرده يا نرم‌افزار همراه‌بانك آن را نصب كنيد. كارت بانكي نيز به محل سكونت يا كار شما فرستاده مي‌شود.


یکی از دیگر خدماتی که مشتريان بانک‌ها براي دريافتش ناچارند به شعب بانکي مراجعه كنند، دريافت تسهيلات است. درخواست تسهيلات آنلاين يكي از خدمات ارزشمندي است كه بانك مهر ايران با ارائه آن، مشتري را از مراجعه به شعبه بي‌نياز مي‌كند. بر اين اساس تا زمان واريز وجه تسهيلات به حساب مشتري، وي تنها يك بار براي ارائه تضامين به بانك مراجعه مي‌كند.

دریافت تسهیلات بدون ضامن!
تسهیلات بدون ضامن نیز خدمتی است که بانک مهر ایران اخيراً به مجموعه خدمات ارزشمند غيرحضوري خود افزوده است. در صورتي که فرد بر اساس ميانگين حساب خود امکان دريافت تسهيلات داشته باشد، مي‌تواند از طريق همراه‌بانك نسبت به ثبت درخواست تسهيلات اقدام كرده و در صورتي كه وضعيت اعتباري وي اجازه دهد، پذيرش ضمانت تسهيلات دريافتي خود را بر عهده گيرد. تنها با ارسال يك برگه چك به شعبه بانك، كار پرداخت تسهيلات به وي انجام خواهد شد.


کارت هدیه مجازی نیز یکي از خدمات بانک مهر ايران است که هم مي‌تواند براي دريافت‌كننده هديه جذاب باشد و هم شما را از گرفتاري خريد هديه برهاند. اين خدمت كه مانند اغلب موارد ياد شده براي نخستين بار از سوي بانك مهر ايران ارائه شده، باعث مي‌شود شما بتوانيد صرفاً با وارد كردن شماره تلفن همراه فردي كه مي‌خواهيد براي وي هديه ارسال كنيد، مبلغ مورد نظر خود را در چارچوب كارت هديه برايش بفرستيد.


احراز هویت آنلاین سجام نیز برای نخستين بار از سوي بانک مهر ايران ارائه شد و متقاضيان دريافت کد بورسي را از شر ايستادن در صف‌هاي طولاني دفاتر پيشخوان رها کرد. اين کار كه با نرم‌افزار همراه‌بانك مهر ايران انجام مي‌شود، در زمان و هزينه شما صرفه‌جويي كرده و كارمزد آن نيز هيچ تفاوتي با كارمزد دفاتر پيشخوان ندارد. اميد كه خدمات گسترده بانك مهر ايران در حوزه بانكداري نوين، تجربه كاربري مناسبي را براي شما به ارمغان آورده باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: