کد خبر: ۱۹۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 07 February 2021
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور وزیر نفت، روسای کمیسیون انرژی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و برخی سفرای کشورهای خارجی آغاز به‌کار کرد.

بانکداری ایرانی -چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور وزیر نفت، روسای کمیسیون انرژی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و برخی سفرای کشورهای خارجی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روز یکشنبه  ایرنا، چهاردهمین نمایشگاه ایران‌پلاست که بزرگترین نمایشگاه صنعت پلاستیک منطقه به شمار می‌رود، صبح امروز با حضور وزیر نفت آغاز به کار کرد.

سفرای کشورهای روسیه، سوریه، تاجیکستان، عراق، ارمنستان، کنیا، بنگلادش، تایلند، افغانستان و ونزوئلا در آیین رسمی افتتاح حضور دارند.

ایران‌پلاست چهاردهم همچون ادوار گذشته در چهار گروه کالایی برگزار می‌شود، ۶۷ شرکت در گروه مواد اولیه، ۲۶ شرکت در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات، ۹۷ شرکت در گروه محصولات ساخته و پیش‌ساخته و ۱۰ شرکت در گروه خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

با استقبال و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، ایران‌پلاست در آوردگاه چهاردهم خود شاهد حضور یک پاویون شامل ۶ شرکت دانش‌بنیان و حضور هشت شرکت به صورت مستقل است.

همزمان با ایران‌پلاست، نمایشگاه مجازی نیز آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد که در این بخش ۷۳ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی حضور دارند.

ایران‌پلاست در چهاردهمین آوردگاه خود، با حضور ۱۹۷ مشارکت‌کننده داخلی و سه شرکت نماینده خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به مدت چهار روز از امروز تا چهارشنبه (۲۲ بهمن) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: