کد خبر: ۱۹۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 07 February 2021
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، زیرساخت های ایجاد شده در بندر چابهار را بی نظیر توصیف کرد و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی بندر را خواستار شد.

بانکداری ایرانی - رئیس سازمان بازرسی کل کشور، زیرساخت های ایجاد شده در بندر چابهار را بی نظیر توصیف کرد و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی بندر را خواستار شد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حجت الاسلام حسن درویشیان در بازدید از بندر چابهار و فرصت های سرمایه گذاری که برای آن ایجاد شده است، تصریح کرد: زیرساخت های ایجاد شده در بندر چابهار بی نظیر است چرا که با توسعه زیرساخت ها و حمایت های همه جانبه می توان بخش خصوصی را بیش از گذشته در بندر چابهار فعال کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در این برهه زمانی می بایست از سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش خصوصی حمایت همه جانبه شود تا هر چه سریعتر پروژه ها به بهره برداری برسد،‌ افزود: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و همچنین ایجاد جبهه های کاری شبانه روزی می تواند از اولویت های توسعه این بندر اقیانوسی باشد.

شایان ذکر است، بازدید از پروژه های احداث سیلوی غلات 100 هزار تنی، شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی و همچنین دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه های بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بندر شهید بهشتی چابهار بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: