کد خبر: ۱۹۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 04 February 2021
مدیرعامل ساتا گفت: نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شوند.

مدیرعامل ساتا گفت: نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شوند.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، اظهار داشت: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و افزود: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، خاطر نشان‌کرد: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، عنوان کرد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بسترهای اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: