کد خبر: ۱۹۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - 01 February 2021
هر دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته (یکشنبه) با کاهش ۵۰ تومانی همراه بود و نرخ هر یورو نیز به ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

بانکداری ایرانی-  هر دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته (یکشنبه) با کاهش ۵۰ تومانی همراه بود و نرخ هر یورو نیز به ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (یکشنبه) به ۲۸هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۳ هزار و ۴۲۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۳ هزار و ۳۵۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۳ هزار و ۵۸۷ تومان بود.

علاوه بر این نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷هزار و ۵۳۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۸۰۵ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (یکشنبه)، هر یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۱۸۱ تومان و هر دلار ۲۳ هزار و ۶۲۲ تومان به فروش رفت.

همچنین در سامانه سنا دیروز (یکشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۲۷۳ تومان معامله شد و همچنین حواله دلار بدون متقاضی قیمت بود.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار در هفته های گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است.

برچسب ها: قیمت دلار ، ارز ، سکه ، طلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: