کد خبر: ۱۹۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 31 January 2021
وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری ۵۰۰ پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

بانکداری ایرانی- وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری ۵۰۰ پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش تسنیم محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) اظهار کرد: کسی باور نمی کرد رژیم تا دندان مسلح پهلوی و متحدان آنها ساقط شوند، چهل و دو سال قبل امام راحل وارد کشور شد و حکومتی با اراده ملت تعیین کرد. جمهوری اسلامی ایران تا امروز مقتدر بوده و در آینده نیز این رویه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: استکبار باور نمی کرد که جمهوری اسلامی مستقر شود و حرف از 2 ماه می زدند اما آنها این آرزو را به گور بردند و ملت ایران دست از سربلندی بر نمی دارد. امروز خدا را شاکریم که با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب توانستیم مسیر اقتدار را طی کردیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دشمنان این تفکر را داشتند که بدون تکیه به یک کشور بیگانه نمی‌توانیم روی پای خود بایستیم. کشور درگیر جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و بی ارزش کردن پول ما بود، اما با وجود. تمام مشکلات به مسیر رو به جلو انقلاب ادامه دادیم.

اسلامی همچنین گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر 500 پروژه به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در حوزه وزارت راه و شهرسازی تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: