کد خبر: ۱۹۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - 27 January 2021
تراز عملیاتی بیمه دی در پایان دی ماه سال جاری به یک هزار 895 میلیارد تومان رسید که مقایسه با 12 ماه سال گذشته نزدیک به چهار درصد رشد داشته است تزار عملیاتی این شرکت در پایان سال گذشته یک هزار و 826 میلیارد تومان بود.

بانکداری ایرانی - تراز عملیاتی بیمه دی در پایان دی ماه سال جاری به یک هزار 895 میلیارد تومان رسید که مقایسه با 12 ماه سال گذشته نزدیک به چهار درصد رشد داشته است تزار عملیاتی این شرکت در سال گذشته یک هزار و 826 میلیارد تومان بود.

به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه دی گزارش عملکرد اولین ماه زمستان خود را منتشرکرد، این شرکت در دی ماه 94 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و درمقابل 226 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و  تراز عملیاتی منفی 133 میلیارد تومان را ثبت کرد.

بر همین اساس این شرکت بیمه ای در ده ماه نخست سال جاری سه هزار و 900 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و دو هزار و پنج میلیارد تومان از زیان بیمه گذاران خود را جبران کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت یک هزار 895 میلیارد تومان بود این شرکت دوره مشابه سال گذشته سه هزار و 849 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل یک هزار و 712 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد .

این شرکت خصوصی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیشترین حق بیمه تولیدی را از سه سر فصل درمان با سهم 89 درصدی ، ثالث با سهم چهار درصدی و بیمه های زندگی با سهم سه درصدی کسب کرد و در بخش پرداخت خسارت، سه سرفصل درمان با سهم 94 درصدی ، ثالث با سهم سه درصدی و مسئوليت با سهم یک درصدی در رتبه اول تا سوم بوده اند. بیمه دی در این دوره زمانی سهم بیمه های غیر درمان را نسبت به دوره مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داده است که این اصلاح پرتفوی آینده روشن تری برای این شرکت ترسیم می کند.

بیمه دی دوره مشابه سال گذشته سه هزار 849 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که سه سرفصل درمان 94 درصد ، ثالث سه درصد و مسئوليت یک درصد از پرتفوی آن سهم داشته اند و یک هزار و 712 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که درمان 93 درصد ، ثالث 4 درصد و مسئوليت یک درصد از آن سهم داشته اند. که حاصل کار بیمه دی در پایان دی ماه سال گذشته ثبت تراز عملیاتی مثبت دو هزار و 137 میلیارد تومان بود.

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: