کد خبر: ۱۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۹ - 11 January 2021
هر دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۹۵۰تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (یکشنبه) ۱۰۰ تومان گران تر است.

 بانکداری ایرانی - هر دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۹۵۰تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (یکشنبه) ۱۰۰ تومان گران تر است.

به گزارش ایرنا، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۲۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۵۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۴۹۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۷۴۰ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۵۶۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۸۶۰ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (یکشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۹ هزار و ۶۹۳ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت۲

۲۴ هزار و ۳۷۶ تومان معامله شد.

ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روزیک شنبه، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۶۰ تومان فروخته و قیمت حواله دلار نیز ۲۵ هزار و ۴۲۳ تومان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار چند هفته گذشته به ثبات رسیده و در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان است

ازسوی دیگر با توجه به ناآرامی ها در آمریکا و حمله معترضان طرفدار ترامپ به کنگره این کشور،‌ ارزش جهانی دلار نیز کاهش پیدا کرد. این در شرایطی است که قیمت رمزارزها (ارزهای دیجیتال) در بازارهای مالی دنیا رو به افزایش است.

برچسب ها: دلار ، ارز ، سکه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: