کد خبر: ۱۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۹ - 23 December 2020
موسسه اعتباری ملل در 9 ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 1009 میلیارد تومان را ثبت کرد و بیش از 31 درصد بر سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه افزود شد که نشان دهند توفیق این موسسه در جلب اعتماد سپرده گذاران بانکی است.

موسسه اعتباری ملل در 9 ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 1009 میلیارد تومان را ثبت کرد و بیش از 31 درصد بر سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه افزود شدکه نشان دهند توفیق این موسسه در جلب اعتماد سپرده گذاران بانکی است.

به گزارش   بانکداری ایرانی ، موسسه ملل که با سرمایه ثبت شده 606 میلیارد تومان در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است گزارش عملکرد آذر ماه سال 1399 را منتشر کرد .

براساس این گزارش موسسه ملل  در پایان پاییز سال جاری دو هزارو 914 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران خود یک هزار و 628 میلیارد تومان سود اختصاص داد، که حاصل این عملیات بانکی ثبت تراز مثبت 1009 میلیارد تومان بود. این موسسه در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 833 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که در سال جاری توانست آن را بیش از 21 درصد بهبود ببخشد.

برهمین اساس موسسه ملل در یک ماهه آذر، 242 میلیارد تومان درآمد تسهیلاتی کسب کرد و به سپرده های بانکی هم 195 میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 47 میلیارد تومان بود این موسسه در آبان ماه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 60 میلیارد تومان را ثبت کرده بود.

مانده تسهیلات اعطایی این شرکت فرابوسی در پایان آبان ماه سال جاری به 12 هزار و 334 میلیارد تومان رسید و سپرده گذاران 31 درصد بیشتر از پایان آبان ماه سال گذشته دراین موسسه سپرده گذاری کردند و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه به 18 هزار 990 میلیارد تومان رسید .

موسسه ملل دراین دوره زمانی بیشترین درآمد تسهیلاتی را بترتیب از سه سر فصل مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و سایر تسهیلات کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است و دربخش جذب سپرده های سرمایه گذاری هم بیشترین سود را به سپرده های بلند مدت یک ساله ،کوتاه مدت و بلند مدت دو ساله پرداخت کرد . 

رشد 31 درصدی سپرده ها
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: