کد خبر: ۱۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - 14 December 2020
پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت با هدف ایجاد تعاملات فنی و تجاری (صادرات) بین دو کشور از صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز به کار کرد.

 بانکداری ایرانی - به گزارش ایسنا، با حمایت مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت جمهوری اندونزی، پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت از امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز شد و تا روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه (۱۴ تا ۱۷ دسامبر) ادامه دارد.

این رویداد که در فضای مجازی و با استفاده از پلتفرم‌های رایج برگزار می‌شود، شامل سه برنامه اصلی "نمایشگاه مجازی"، "نشست‌های تجاری (B۲B)" و "سمینارهای تخصصی" در سه محور دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات حوزه سلامت است.

محتوای این برنامه که با هدف ایجاد تعاملات فنی و تجاری (صادرات) بین دو کشور تدوین شده است، شامل معرفی و ارائه فناوری‌های پیشرفته دو کشور در زمینه دارو و مواد مؤثره دارویی، پزشکی از راه دور، جراحی رباتیک، کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص کرونا و شتابدهنده‌های دارویی در حوزه زیست‌فناوری است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، همزمان با برگزاری فروم تجاری ایران و اندونزی در حوزه سلامت، نشستی با موضوع بررسی قوانین و مقررات ثبت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اندونزی و با حضور مقامات وزارت بهداشت کشورهای ایران و اندونزی برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: