کد خبر: ۱۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - 09 December 2020
بانک ایران زمین در افشا اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: از فروش ١٢ رقبه املاک درج شده ، ردیف های دو، سه، پنج، هفت، هشت و ده در لیست فهرست املاک، بدلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.

بانک ایران زمین در خصوص فروش ۱۲ رقبه املاک مازاد بانک اطلاعیه منتشر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ایران زمین در افشا اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: از فروش ١٢ رقبه املاک درج شده ، ردیف های دو، سه، پنج، هفت، هشت و ده در لیست فهرست املاک، بدلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.


بانک ایران‌ زمین املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

توضیحات:
۱. مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده بود.
۲. شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت اسناد به صورت حضوری می‏بایست مبلغ ۰۰۰/۲۰۰ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ به ‌نام مزایده و مناقصه امورمالی بانک ایران زمین واریز، فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.) همچنین شرکت کنندگان می توانند اسناد مزایده را از طریق فایل پیوست به صورت رایگان دریافت نمایند.


۳. کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش کلیه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوزها و یا تکمیل کلیه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام کلیه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت.


۴- بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می‌باشد.


۵-هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌شود.


دلایل عدم حصول نتیجه
از فروش ۱۲ رقبه املاک درج شده، ردیف های دو، سه، پنج، هفت، هشت و ده در لیست فهرست املاک ، بدلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است همچنین با پیشنهاد احدی از خریداران در ردیف یک، بدلیل عدم واریز مبلغ ۵ درصد قیمت پایه مزایده بعنوان سپرده حسن انجام تعهدات، موافقت نشد و در نهایت کمبته معاملات با پیشنهاد خریداران ملک های ردیف چهار فهرست املاک به قیمت ۵،۵۲۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال، ردیف شش با قیمت ۵۱،۴۸۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، ردیف ۹ با قیمت ۱۲،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، ردیف ۱۱ با قیمت ۳۹،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و ردیف ۱۲ با ۷۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال همگی بصورت نقدی موافقت و در حال انعقاد قرارداد بوده که پس از نهایی شدن نتایج آن از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: