کد خبر: ۱۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 05 December 2020
"وسینا"در پایان آبان ماه 99؛
بانک سینا در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 552 میلیارد تومانی را ثبت کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از 84 درصد رشد کرد.

ثبت تراز مثبت 552 میلیاردتومان با رشد 84 درصدیبانک سینا در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 552 میلیارد تومانی را ثبت کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از 84 درصد رشد کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک سینا که با نماد "وسینا" و با سرمایه  هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه در حال فعالیت است گزارش فعالیت هشتمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد.

براساس این گزارش این بانک خصوصی توانست دراین دوره هشت ماهه دو هزار و 173 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند و به سپرده های سرمایه گذاری یک هزار و 621 میلیارد تومان سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 552 میلیارد تومان بود.

رشد 84 درصدی تراز عملیاتی

بانک سینادر هشت ماه نخست سال گذشته یک هزارو 665 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده بود و به سپرده گذاران یک هزار و 365 میلیارد تومان سود اختصاص داده بود که حاصل آن ثبت تراز مثبت 300 میلیارد تومان بود، بانک سینا توانست در پایان آبان ماه سال جاری تراز عملیاتی خود را 84 درصد افزایش دهد و به رقم مثبت 552  میلیارد تومان برساند و همچنین تزار عملیاتی آبان ماه این بانک مثبت 106 میلیارد تومان ثبت شد.

رشد 51 درصدی تسهیلات دهی

مانده تسهیلات اعطایی بانک سینا در پایان آبان ماه سال گذشته 15هزار و 211 میلیارد تومان بود که در پایان آبان ماه سال جاری با رشد بیش از 51 درصدی به رقم 22 هزار و 912 میلیارد تومان رسید. این بانک بورسی بیشترین تسهیلات را به ترتیب در سه سر فصل سایر تسهیلات ، مشارکت مدنی  و فروش اقساطی در اختیار بخش های مختلف اقتصادی قرار داد.

افزایش 41 درصدی سپرده های سرمایه گذاری

مانده سپرده های جذب شده در این بانک خصوصی در پایان هشتمین ماه سال جاری به رقم 28 هزار و 244 میلیارد تومان رسید که شاهد رشد 41 درصدی در مقایسه با آبان ماه سال گذشت است . بانک سینا بیشترین سود را به ترتیب به سه سرفصل سپرده های بلند مدت یک ساله ،سپرده های کوتا مدت و سپرده های بلند مدت دو ساله اختصاص داد.

ثبت تراز مثبت 552 میلیاردتومان با رشد 84 درصدی
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: