کد خبر: ۱۸۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - 15 November 2020
بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) با کاهش حدود یک میلیون تومانی نسبت به ظهر دیروز به روند نزولی خود در کانال ۱۲ میلیونی ادامه داده و آماده ورود به کانال ۱۱ میلیون تومانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با کاهش ۱۰۰ هزارتومانی به نسبت به دیروز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵ هزار تومانی، به مبلغ یک ‌میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و هر مثقال طلا با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به بهای ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت هزار و ۸۹۰ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، بازار سکه که تا مدتی پیش پر رونق بود، فعلا از سکه افتاده است و معامله گران دست به عصا حرکت می کنند، فروشندگان و خریداران از بازار سکه عقب نشینی کردند.
البته در ۲ هفته اخیر نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود با این حال قیمت طلا، سکه و ارز که طی روزهای پایانی هفته گذشته در بازار با افزایش نسبی همراه شد، اکنون دوباره روند کاهشی را در پیش گرفته است.

برچسب ها: سکه ، طلا ، ارز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: