کد خبر: ۱۸۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - 14 November 2020
تولید چینی بهداشتی و ظروف چینی در شهریورماه امسال نسبت به مرداد افزایش یافت و به ترتیب ۸.۲ و ۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا برپایه آمارهای وزارت صنعت، تولید چینی بهداشتی در شهریورماه امسال به رقم ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید که نسبت به مرداد ماه با رقم ۹ هزار و ۵۰۰ تن افزایش ۸.۲ درصدی دارد.

تولید ۵۳.۱ هزارتن تولید چینی بهداشتی در ۶ ماه

آمارهای مورد بررسی گویای آن است که در نیمه نخست امسال میزان تولید چینی بهداشتی به رقم ۵۳.۱ هزار تن رسید، ضمن اینکه تولید چینی بهداشتی در نیمه ابتدایی پارسال برابر با ۵۷ هزار و ۵۰۰ تن ثبت شد.

رشد دو درصدی تولید ظروف چینی

براساس جداول آماری وزارت صنعت، میزان تولید ظروف چینی در شهریورماه ۹۹ به رقم چهار هزار و ۸۰۰ تن رسید و در مقایسه با مرداد ماه امسال که چهار هزار و ۷۰۰ تن بود، رشد ۲دو درصدی را نشان می دهد.

نیمه نخست امسال تولید ظروف چینی به ۲۳ هزار و یکصد تن رسید و ضمن اینکه در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن طروف چینی تولید شد.

تولید ظروف شیشه ای بالغ بر ۲۷۵.۱ هزار تن

همچنین در بخش ظروف شیشه ای در نیمه نخست امسال رقم ۲۷۵.۱ هزار تن ثبت شد، ضمن اینکه آمار تولید ۶ ماهه ابتدایی پارسال هم ۲۷۶.۷ هزار تن ظروف شیشه ای تولید شده بود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت آمار تولید ظروف شیشه ای در ماه های مرداد و شهریور امسال به ترتیب ۴۷ و ۴۶ هزار تن ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، آمارهای سه ماهه نخست امسال در زمینه تولید چینی بهداشتی و ظروف چینی، حاکی از رشد دو رقمی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

بر پایه جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره سه ماهه امسال در زمینه چینی بهداشتی تولید به بیش از ۲۸ هزار و ۹۰۰ تن رسید که در مقایسه با ۱۹ هزار و یکصد تن عملکرد مدت مشابه پارسال رشد ۵۱.۶ درصدی ثبت شد که در بین ۱۳ قلم تولیدات معدنی و صنایع مربوطه بالاترین میزان افزایش را نشان می دهد.

همچنین ظروف چینی تولیدی در دوره سه ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن بود که در مقایسه با ۱۰ هزار و ۹۰۰ تن عملکرد سه ماهه ابتدایی ۹۷ افزایش ۲۳.۱ درصدی را ثبت کرد.

گمرک ایران در ارتباط با ارزش صادرات ظروف چینی و شیشه ای در سال ۹۶ رقم ۱۲۶ میلیون دلار را ذکر کرده بود که در مقایسه با سال ۹۵ رشد نزدیک به یک درصدی داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: