کد خبر: ۱۸۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 13 October 2020
وزیر نفت گفت: با پایان این دوره دیگر هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد، البته بازنشستگی سیاسی معنا ندارد.

به گزارش تسنیم، بیژن زنگنه، وزیر نفت در حاشیه آیین اهدای 141 دستگاه کمک‌تنفسی ویژه بیماران کرونایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که امروز وزارت نفت با وجود مشکلات مالی توانست همسو با اجرای مسئولیت اجتماعی 141 دستگاه ونتیلاتور را به وزارت بهداشت برای به‌کارگیری در بیمارستان‌های مناطق نفت‌خیز اهدا کند.

وی با بیان اینکه "ما همیشه خودمان را کنار مردم به‌ویژه مناطق نفت‌خیز احساس‌ کرده و می‌کنیم"، گفت: در این دوران کرونا هم همانند دو سال و نیم گذشته که از اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران می‌گذرد همه تلاشمان را برای تداوم تولید نفت، گاز، محصولات پتروشیمی و حفاظت از جان کارکنان به‌کار گرفتیم.

وزیر نفت با ابراز اینکه "همکاران ما در دوران کرونا افزون بر اینکه با فداکاری سوخت مورد نیاز مردم را تأمین کردند مواد اولیه مورد نیاز کالاهای بهداشتی را نیز تأمین کرده‌اند"، تصریح کرد: ما در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و شدیدترین فشارهای تاریخی را بر ما وارد می‌کنند.

وی افزود: ما افزون بر مشکلات شدید اقتصادی با بیماری کرونا نیز روبه‌رو هستیم که امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها که در صنعت نفت سختگیرانه اجرا شده و خوشبختانه اثربخش هم بوده است از این بلای عالم‌گیر عبور کنیم.

زنگنه در پاسخ به اینکه "آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوید؟"، گفت: پیش‌تر هم گفتم با پایان این دوره دیگر هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد، البته بازنشستگی سیاسی معنا ندارد.

برچسب ها: زنگنه ، دولت ، بازنشستگی ، کرونا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: