کد خبر: ۱۸۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 13 October 2020
امروز سهامداران شرکت‌های سیمان تهران، پالایش نفت اصفهان و صنایع جوشکاب یزد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، بانک دی و سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 132واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 579هزار و 639واحد به کار خود پایان داد و بیش از 11میلیارد و 477میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10هزار و 896میلیارد تومان در یک میلیون و 392هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان تهران، پالایش نفت اصفهان و صنایع جوشکاب یزد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، لامپ شهاب و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد ورقه به‌ارزش 4هزار و 678میلیارد تومان در یک میلیون و 42هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 5واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 273واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، بانک دی و سرمایه‌گذاری پویا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بیمه کوثر و کشاورزی و دامپروری بینالود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

برچسب ها: بورس ، بازار سهام ، سهام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: