کد خبر: ۱۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 05 October 2020
مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تعداد نیروهای مجتمع را حدود ۱۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: پایداری مجتمع بر این اساس است که نیروی انسانی متناسب با نیازهای مجتمع توانمند شود.

به گزارش تسنیم ، اسحاق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه در سایت یک و دو در منطقه مجموعا 13 پالایشگاه وجود دارد؛ گفت: تاکنون به جز فاز 14 که در حال ساخت بوده، باقی فازها به طور کامل تحویل یا مدیریت بهره برداری از آن به SPGC تحویل شده است.

وی در نشست هم اندیشی که با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارتی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در پالایشگاه سوم برگزار شده بود، گفت: هم اکنون علاوه بر توسعه پالایشگاه ها مأموریت های دیگری نیز به مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه و در همین راستا بهره برداری از نیروگاه بعثت اخیراً به SPGC منتقل شده است.

فرشیدی تعداد نیروهای مجتمع را حدود 15 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: پایداری مجتمع بر این اساس است که نیروی انسانی متناسب با نیازهای مجتمع توانمند شود و با توسعه مسئولیت ها توانمندسازی نیروی انسانی نیز شکل گیرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی در مجتمع آموزش و توانمند کردن نیروی انسانی است، گفت: در بخش پالایش مطابق برنامه باید 3 تا 4 هزار نفر تا پایان سال دارای صلاحیت حرفه ای شوند که با توجه شیوع کرونا بخشی از برنامه ها به تعویق افتاده اما همچنان به صورت جدی در حال انجام است.

فرشیدی افزود: مطابق برنامه در مجتمع گاز پارس جنوبی باید ظرف 2 تا 3 سال آینده، نیروهای مجتمع متناسب با تدوین استانداردها توانمند شوند.

به گفته فرشیدی؛ برنامه 6 ماهه دوم سال 99 نیز تدوین شده است و مطابق این برنامه باید در بخش استانداردها به وضعیت مطلوبی برسیم و به بخشی از مشاغل کف سازمان نیز گواهینامه صلاحیت حرفه ای ارائه شود.

برچسب ها: پارس جنوبی ، اشتغال ، نفت ، گاز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: