کد خبر: ۱۸۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - 04 October 2020
وزیر نفت از تعویق بیست و پنجمین نمایشگاه نفت به دلیل شرایط فعلی شهر تهران و افزایش شیوع کرونا خبر داد.

«بیژن زنگنه» ‌ امروز (یکشنبه) در صفحه توییتری خود از تعویق بیست و پنجمین نمایشگاه نفت تهران خبر داد.

زنگنه نوشت: قرار بود نمایشگاه نفت امسال ویژه متخصصین برگزار شود، مجوز لازم هم از وزارت بهداشت گرفته شده بود، ولی با توجه به شرایط فعلی شهر تهران، تصمیم گرفتیم برگزاری را تا بهبود نسبی وضعیت عقب بیاندازیم.

وی تاکید کرد: البته در شرایط فعلی تحریم‌ها و نقش پیشتاز نفت در توسعه کسب و کار، ارتباط هرچه بیشتر تولیدکنندگان با متقاضیان، در سال جهش تولید موجب توسعه بازار می‌شود.

این توییت با هشتک «کرونا را جدی بگیریم» منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، قرار بود نمایشگاه نفت هفته آینده و در روزهای ۲۱ تا ۲۴ مهرماه و در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود.

روابط عمومی وزارت نفت نیز با انتشار اطلاعیه ای درباره تعویق برگزاری بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه نفت اعلام کرد: این نمایشگاه به‌دلیل اخطارهای بهداشتی مکرر وزارت بهداشت برای این روزهای شهر تهران و همکاری هرچه بیشتر در مقابله با بیماری کووید- ۱۹ و اولویت داشتن حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، به زمان دیگری موکول شده است.

در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: با وجود آنکه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایشگاه نفت با تغییرات ویژه نسبت به سال‌های پیش و با رعایت همه نکات بهداشتی ابلاغی و دریافت مجوز برگزاری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته‌های پیش انجام شده و بازدید از نمایشگاه نیز به‌طور محدود و تنها برای متخصصان و فعالان صنعت نفت با دعوت اختصاصی پیش‌بینی شده بود، با وجود ثبت نام و استقبال خوب شرکت‌های داخلی از این رویداد مهم حرفه‌ای و صنعتی، سرانجام با نظر وزیر نفت، برگزاری بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تا زمان بهبود نسبی شرایط عمومی کنترل کرونا، به تعویق افتاد.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: