دنیای اقتصاد : همزمان با نشست تقدیر از برترینهای شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ که بهصورت ویدئو کنفرانس در ستاد و شعب این شرکت برگزار شد، مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به عملکرد اثربخش شبکه فروش در چند سال اخیر گفت: با تمام موانع و چالشهایی که پیش روی ما قرار داشته، تلاش و همراهی شبکه فروش و نمایندگان شرکت باعث رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین شده است.
حسین کریمخانزند با تاکید بر اهمیت رعایت اخلاق حرفهای خاطرنشان کرد: وظیفه مشترک کارکنان ستادی، شعب و نمایندگان شرکت جلب رضایت مشتریان و زیاندیدگان است و این رضایت جز با توجه و دقت نظر در دغدغههای آنها کسب نمیشود. در حال حاضر هم رضایت مشتریان و زیاندیدگان بیمه نوین در حد قابل قبولی است، اما فراموش نکنیم برای بهبود وضعیت فعلی به موقعیت بهتر باید هم بیشتر تلاش کنیم و هم برنامه داشته باشیم.
کریمخانزند در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به جایگاه نمایندگان در شرکتهای بیمه تصریح کرد: این یک واقعیت است که بخش بزرگی از توسعه و رشد باکیفیت در شرکتهای بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است. نکتهای که بیش از قبل بر اهمیت سطح دانش و توانایی فنی نمایندگان صحه میگذارد و این در عمل به معنای تقدم توسعه کیفی شبکه فروش بر توسعه صرفا کمی و تعداد افراد نمایندگان شرکتهای بیمه است.
وی همچنین علاوه بر دعوت از نمایندگان شرکت به تلاش مضاعف در نیمه دوم سال تاکید کرد: وضعیت فعلی حاکم بر جامعه از دو منظر بهداشتی و اقتصادی، خاص است و هرکدام از ما در قبال آن وظایف فردی و اجتماعی داریم و همانطور که میدانیم پوششهای بیمهای بیشتر، امنیت و رفاه بیشتری را برای جامعه در پی دارد، از سوی دیگر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت نیز وظیفه فردی هر یک از ما است. پس در این شرایط ضمن توجه بهسلامتی خود و دیگران برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی باید تلاش بیشتری کرد و این مهم بخشی از وظیفه صنعت بیمه و بهتبع نمایندگان شرکتهای بیمه، بهعنوان سفیران شرکتهای بیمه است.