کد خبر: ۱۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - 03 October 2020
 بیمه البرز در شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 890 میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 36 درصد رشد داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه البرز در شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 890 میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 36 درصد رشد داشته است .

براساس آخرین گزارش فعالیت ماهیانه شرکت بیمه البرز منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری، این شرکت یک هزار و 670 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و 780 میلیارد تومان خسارت وارد شده به بیمه گذاران این شرکت را جبران کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 890 میلیارد تومان بود.

رشد36 درصدی ترازعملیاتی این شرکت بورسی دراین دوره نتیجه عملکرد مطلوب شرکت هم در بخش تولید حق بیمه وهم کنترل خسارت های پرداختی است بطوری که بیمه البرز در طول این دو فصل توانست حق بیمه تولیدی خود را بیش از 13درصد افزایش دهد و خسارت پرداختی این شرکت هم نسبت به دوره مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

بنابراین گزارش این شرکت بیمه ای بیشترین حق بیمه را به ترتیب ازسه سر فصل ثالث ، درمان و آتش سوزی تولید کرد و همچنین بیشرین خسارت را هم به ترتیب به سه سر فصل درمان ، ثالث و آتش سوزی پرداخت کرد.

بیمه البرز در این دوره زمانی در دو سرفصل پر خسارت درمان و ثالث عملکرد مطلوبی داشت است بطوری که در مجموع خسارت های پرداخت شده دراین دو سر فصل 8 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش داشته است البته حق بیمه تولیدی این دو سرفصل هم 2 درصد کمتراز شش ماه نخست سال گذشته بوده است.

بر اساس همین گزارش این شرکت بیمه ای در شهریور ماه سال جاری 358 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و 162 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی 196 میلیارد تومان بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: