کد خبر: ۱۸۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 29 September 2020
در نیمه نخست سال 99؛
مانده تسهیلات اعطایی بانک اقتصاد نوین در نیمه نخست سال جاری به رقم 66.7 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 93 درصد رشد داشته است و دربخش جذب منابع 90 درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته نقدینگی جذب کرد.

رشد90درصدی در جذب منابع / افزایش 93 درصدی وام دهیبه گزارش بانکداری ایرانی ، مانده تسهیلات اعطایی بانک اقتصاد نوین در نیمه نخست سال جاری به رقم 66.7 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 93 درصد رشد داشته است و دربخش جذب منابع 90 درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته نقدینگی جذب کرد.

براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه بانک اقتصاد نوین منتهی به پایان شهریور ماه، این بانک بورسی در شش ماه نخست سال جاری سه هزار 623 میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری در این بانک سه هزار 339 میلیارد تومان سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 284 میلیارد تومان است.

بانک اقتصاد نوین در نیمه نخست سال گذشته ترازعملیاتی منفی 853 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که با عملکرد مطلوب در سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت 284 میلیارد تومانی را ثبت کند که حاصل جذب نقدینگی با قیمت مناسب و به تبع آن افرایش قدرت تسهیلات دهی و کسب در آمد بیشتر از این محل بود .

مانده تسهیلات بانک اقتصادنوین در پایان شهریور ما ه سال گذشته 34.5 هزار میلیارد تومان بود که درپایان شهریور ماه سال جاری با افزایش 93.3 درصدی به رقم 66.7 میلیارد تومان رسید در بخش سپرده های سرمایه گذاری هم مانده این سپرده ها در نیمه نخست سال گذشته 39.4 هزار میلیارد تومان بود که با افزایش 88.9 درصدی در سال جاری به رقم 74.4 میلیارد تومان رسید.

این بانک خصوصی در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین درآمد را به ترتیب ازسه سر فصل سایرتسهیلات به میزان دو هزار 695 میلیارد تومان ، مشارکت مدنی 516 و خرید دین به میزان 228 میلیارد تومان داشته است ودربخش جذب سپرده های بانکی هم بیشترین سود را به ترتیب به سه سر فصل سپرده های بلند یک ساله ، کوتاه مدت و سایر سپرده ها پرداخت کرد

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: