کد خبر: ۱۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 27 September 2020
بانک کارآفرین با هدف تعریف، طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی»، با کمیسیون ملی یونسکو در ایران تفاهمنامه امضا کرد.

بانک کارآفرین با هدف تعریف، طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی»، با کمیسیون ملی یونسکو در ایران تفاهمنامه امضا کرد.

محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در نشستی با حضور نمایندگان کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: بانک کارآفرین در استراتژی مصوب جدید خود، برای ورود به حوزه کارآفرینی به عنوان رسالت اصلی خود عزم جدی دارد.

وی در ادامه با تشریح اهداف بانک کارآفرین در برنامه دوساله 1400-1399 افزود: بانکداری شرکتی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، از خطوط اصلی کسب‌وکار بانک کارآفرین در استراتژی جدید است. به عنوان گام اول در راستای تحقق این هدف، مقرر شد با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران، نسبت به تعریف، طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی» اقدام کنیم.

فرزین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امضای این تفاهمنامه یکی دیگر از اقدامات نوین بانک کارآفرین در مسیر توسعه است که علاوه بر تبعات اقتصادی، تبعات اجتماعی و فرهنگی نیز خواهد داشت و گام موثری در نظام بانکی به شمار می‌رود. امیدواریم بتوانیم نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشیم و برای کارآفرینان فضای مناسبی ایجاد کنیم.

در بخش دیگری از این نشست دکتر حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اقدامات و فعالیت‌های این کمیسیون را تشریح کرد و گفت: در هفته گذشته توافقنامه تاسیس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی در ایران به امضا رسید. همچنین سه شهر دیگر ایران به شبکه شهرهای جهانی یونسکو پیوستند و تعداد شهرهای جهانی کشور به 14 شهر رسید. امضای تفاهمنامه همکاری با بانک کارآفرین، اقدام مهم دیگری است که با مشارکت و هم‌فکری مدیران ارشد این بانک به ثمر رسیده است.

خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: