کد خبر: ۱۸۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 27 September 2020
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با تاکید بر اینکه طراحی خدمات نوین بانکی و تسهیل امور در شعب همواره در صدر اقدامات این بانک قرار دارد،گفت: در همین راستا بازشناسی نیازها و انتظارات شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از بانک شهر طی نیم سال دوم سال جاری در دستور کار قرار دارد.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با تاکید بر اینکه طراحی خدمات نوین بانکی و تسهیل امور در شعب همواره در صدر اقدامات این بانک قرار دارد،گفت: در همین راستا بازشناسی نیازها و انتظارات شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از بانک شهر طی نیم سال دوم سال جاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، رسول خوش بین افزود:معتقدیم شناسایی نیازهای مشتریان و بررسی انتظارات آنان از دریافت خدمات بانکی، گام دیگری در راستای افزایش محبوبیت بانک شهر در میان هموطنان است.


وی با بیان اینکه امروزه انتظار بسیاری از مشتریان دریافت سود از بانکها نیست بلکه آنها خواستار دریافت خدمات متنوع بانکی هستند،تصریح کرد: در تلاش هستیم با توجه به اصول بانکداری حرفه ای و گسترش بانکداری شرکتی در سال “جهش تولید” به مشتریان حقیقی و حقوقی، تسهیلات ویژه ای ارائه کنیم.


معاون مالی و اقتصادی بانک شهر ادامه داد: همچنین از طریق توسعه فرهنگ مشتری مداری، بهبود مستمر کیفیت خدمات و گسترش استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی خدمات رسانی به مشتریان را بهبود خواهیم بخشید.


خوش بین گفت:در راستای تقویت حوزه مالی بانک و با هدف چابک سازی و بهره مندی از دانش نیروهای جوان و تلفیق آن با توانمندی افراد صاحب تجربه ؛ حرکت در مسیر تحقق بانکداری شرکتی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده ایم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: