کد خبر: ۱۸۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - 13 September 2020
بهای دلار و یورو امروز (یکشنبه) همچنان با افزایش قیمت مواجه بود و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به کانال ۲۳ هزار تومانی وارد شد.

به گزارش ایرنا، با وجود اختلاف قیمت قابل توجه میان نرخ ارز در صرافی‌های بانکی و بازار غیررسمی، اما همچنان روند افزایش قیمت ارز امروز (۲۳ شهریور) نیز ادامه یافت.

براین اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز با افزایش ۳۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد و به بهای ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان برای خرید و ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان برای فروش عرضه شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش قیمت ۳۲۰ تومانی بود. این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.

اما مشاهدات از بازار غیر رسمی ارز نیز نشان از ادامه شیب صعودی قیمت دلار دارد. این بازار در حالی که دیشب در معاملات شبانه سفته‌بازان تا حدود ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش قیمت داشت، صبح امروز با مقاومت بازار و کاهش محدود قیمت مواجه شد. اما از حدود ساعت ۱۲ ظهر مجددا بازار درگیر شیب صعودی در قیمت‌ها شد و در حال حاضر خرید و فروش نقدی دلار در محدوده قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان انجام می‌شود.

علاوه بر این در سامانه سنا روز کاری گذشته (۲۲ شهریورماه) بدون تغییر قابل توجه نسبت به روز قبل، برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۲۹۹ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۲ هزار و ۳۷۹ تومان ثبت شده است.

در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته، فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۳۹ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۷۷ تومان انجام شد.

ارقام ثبت شده در سامانه نیما نشان می‌دهد این بازار با کمبود عرضه ارز مواجه نیست و به همین دلیل حواله‌های ارزی بدون توجه به واکنش هیجانی در بازار آزاد با نرخ متعادل در حال معامله است.

برچسب ها: دلار ، ارز ، صرافی ها ، بازار ارز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: