کد خبر: ۱۸۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - 05 September 2020
بیمه در پنج ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۲۶۵ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است.

 
به گزارش بانکدای ایرانی ،  بیمه ما در پنج ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۲۶۵ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است.

براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه شرکت بیمه ما منتهی به پایان مردادماه ، این شرکت بیمه ای ۴۷۸ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۲۱۳ میلیارد تومان خسارت وارد شده به بیمه گذاران این شرکت را جبران کرد.

بنابراین این گزارش تراز عملیاتی بیمه ما در این دوره پنج ماهه مثبت ۲۶۵ میلیارد تومان ثبت شده است ، این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۱۷۹ میلیارد تومان ثبت شده بود.

بیمه ما در پنج ماه نخست سال گذشته ۳۲۱ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده بود و ۱۴۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده به بیمه گذاران  این شرکت را جبران کرده بود که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 179 میلیارد تومان بود.

این شرکت بیمه ای بیشترین حق بیمه را از سه سرفصل بیمه آتش سوزی با سهم ۲۲ درصدی ، بیمه زندگی اندوخته دار با سهم ۲۲ درصدی و بیمه ثالث اجباری با سهم ۱۹ درصدی تولید کرد و همچنین بیشترین خسارت را هم در سر فصل های بیمه زندگی اندوخته دار ۲۸ درصد ، درمان ۲۳ درصد و ثالث ۱۳ درصد پرداخت کرد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: