کد خبر: ۱۸۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 25 August 2020
بانک پاسارگاد در مرداد ماه؛
بانک پاسارگاد در مرداد ماه تراز عملیاتی مثبت یک هزار ۳۱۴ میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مرداد ماه به رقم ۱۳۹ هزار ۶۰۷ میلیارد تومان رسید.


به گزارش بانکدای ایرانی ، بانک پاسارگاد در مرداد ماه تراز عملیاتی مثبت یک هزار ۳۱۴ میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مرداد ماه به رقم ۱۳۹ هزار ۶۰۷ میلیارد تومان رسید.

براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه این بانک خصوصی در پایان دومین ماه تابستان ۹۹ توانست هفت هزار ۴۴۸ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند و به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک شش هزار ۱۳۴ میلیارد تومان سود اختصاص دهد که نتیجه این عملیات بانکی ثبت تراز عملیاتی مثبت یک هزار ۳۱۴ میلیارد تومان بود.

بانک پاسارگاد در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۵۸۱ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل کسب پنج هزار ۲۶۷ میلیارد تومان در آمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت چهار هزار ۶۷۶ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری بود.

افزایش ۱۲۶ درصدی تراز عملیاتی/ رشد۴۲ درصدی سپرده های سرمایه گذاری
 

این بانک بزرگ بورسی در بخش جذب منابع بار رشد ۴۲ درصدی روبرو شد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مرداد ماه به رقم ۱۳۹ هزار ۶۰۷ میلیارد تومان رسید این رقم در مرداد ماه سال گذشته ۹۸ هزار ۴۸۱ میلیارد تومان بود .

 بانک پاسارگاد در بخش اعطایی تسهیلات به فعالیت اقتصادی هم رشد ۳۳ درصدی را رقم زد بطوری که مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان مرداد ماه امسال به رقم ۱۲۶ هزار ۵۸۸ میلیارد تومان رسید. مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان مرداد ماه سال گذشته ۹۵ هزار ۳۲۲ میلیارد تومان بود.

افزایش ۱۲۶ درصدی تراز عملیاتی/ رشد۴۲ درصدی سپرده های سرمایه گذاری
 

 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: