کد خبر: ۱۸۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - 20 August 2020
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن یکم شهریورماه، روز پزشک را به مدافعان سلامت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

 رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن یکم شهریورماه، روز پزشک را به مدافعان سلامت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هرساله اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت شیخ الرئیس ، ابن سینا ، این ستاره درخشان عرصه طب جهان، به عنوان روز پزشک گرامی داشته می شود.

پزشکی، حرفه ای است که هیچ زمان انسان ها از آن بی نیاز نبوده اند و پزشکان مردان و زنان بزرگی هستند که با ادای سوگند و از دل و جان،متعهد به نجات زندگی‌ بیماران شده اند. رسالت پزشکان تنها محدود به قابلیت و توانایی علمی پزشکی نمی شود، بلکه یک پزشک ماهر علاوه بر داشتن تخصص در امر پزشکی، به ویژگی های دیگری نظیر بردباری، راز داری، نیک خلقی، مهارت های ارتباطی و ...آراسته است.

جامعه پزشکی کشور در عرصه های مختلف و در شرایط دشوار همواره وفاداری خود را به مردم شریف ایران اثبات کرده است لیکن امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، همه ما شاهد از خودگذشتگی و جانفشانی کادر درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت هموطنان هستیم و یقینا این جانفشانی در تاریخ ماندگار خواهد شد. به واقع در مقایسه با سایر کشورها، پزشکان ایرانی با ایثار جان خود و بنا بر وظیفه حرفه ای پزشکی، کارنامه افتخار آمیزی را از خود به جای گذاشته و بی محابا به نجات جان بیماران و مبتلایان به کووید ۱۹ شتافته اند.

با تقدیر از زحمات بی دریغ جامعه پزشکی کشور، فرا رسیدن روز پزشک را به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک تجارت به شما پزشکان متعهد ، قهرمانان و مدافعان سلامت تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رضا دولت آبادی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: