کد خبر: ۱۸۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 17 August 2020
بازار ارز امروز (‌دوشنبه) شاهد افزایش قیمت قابل توجه ارزهای عمده بود. بر این اساس فروش هر دلار در صرافی‌های بانکی با قیمت ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان و فروش هر یورو نیز با بهای ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان انجام می‌شود.

بازار ارز امروز (دوشنبه، ۲۷ مرداد) بعد از چند روز آرامش نسبی، شاهد افزایش قابل توجه قیمت دلار و یورو بود.

به گزارش ایرنا، بهای خرید و فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری گذشته افزایش ۵۵۰ تومانی را تجربه کرد. بر این اساس دلار در این صرافی‌ها به بهای ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری و بهای ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته شد. این در حالی است که در ابتدای روز، این صرافی‌ها قیمت خرید و فروش دلار را ۲۰۰ تومان پایین‌تر تعیین کرده بودند.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز کنشی مانند قیمت دلار را داشت. به این ترتیب خرید یورو در این صرافی‌ها با قیمت ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان انجام شد و عدد ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان نیز برای فروش هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد. به این ترتیب بهای خرید و فروش یورو در صرافی‌های بانکی امروز افزایشی ۷۰۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل داشت.

ارزیابی بازار غیر رسمی ارز نیز گویای افزایش قابل توجه قیمت‌ها است. افزایشی که از روز قبل به آرامی روند خود را آغاز کرده بود و امروز بر شتاب آن افزوده شد. بر این اساس در این بازار قیمت خرید و فروش هر دلار آمریکا در ابتدای روز از نقطه‌ای که بازار روز گذشته کار خود را به پایان برده بود، یعنی محدوده قیمت ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شد، اما به تدریج با افزایش قیمت مواجه شد و در این لحظات دلار با محدوده قیمت ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان در حال معامله است.

در سامانه سنا نیز طی روز کاری گذشته (۲۶ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۱ هزار و ۸۷۵ تومان ثبت شد.

در سوی دیگر در سامانه نیما نیز طی روز معاملاتی گذشته (۲۶ مرداد)، اعداد نشان دهنده افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت یورو و افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار هستند. بر این اساس، فروش هر حواله یورو در این روز به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۱۹ هزار و ۱۲۳ تومان انجام شد.

علی سوری
منبع: ایرنا
برچسب ها: دلار ، ارز ، طلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: