کد خبر: ۱۸۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 17 August 2020
سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران که با هدف پایش، کنترل عملکرد و مدیریت بهینه‌ و یکپارچه پروژه‌های «طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت» طراحی و بهره‌برداری شده است، با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

به گزارش  تسنیم، صبح امروز سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران که با هدف پایش، کنترل عملکرد و مدیریت بهینه‌ و یکپارچه پروژه‌های «طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت» و همین‌طور همه پروژه‌ها و پورتفولیوی این شرکت و شرکت‌های تابع طراحی و بهره‌برداری شده است، با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

با بهره‌مندی از این سامانه، برای نخستین بار اطلاعات عملکردی متمرکز و قابل مقایسه پروژه‌ها و سبد پروژه‌ها به‌صورت برخط و با شفافیت کامل در دسترس تمامی ارکان اجرایی و تمام سطوح مدیریتی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت قرار می‌گیرد.

طبق اعلام شرکت ملی نفت ایران، سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران تمامی مراحل آزمایشی را با موفقیت سپری کرده و اکنون قریب به یک سال است که برای پروژه‌های مرحله نخست طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت مورد استفاده قرار گرفته و متعاقباً برای پروژه‌های مراحل بعدی این طرح و همچنین پروژه‌های آتی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع، استفاده خواهد شد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: