کد خبر: ۱۸۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 17 August 2020
ایسنا/هرمزگان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: این محموله یک کشتی حامل ۶۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر خام در مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس در حال تخلیه است.

مسعود دشوارگر صبح امروز(۲۷ مردادماه) در حاشیه بازدید از روند تخلیه این محموله، افزود: عملیات تخلیه این کشتی از شش روز گذشته آغاز شده و فردا (۲۸ مردادماه) به پایان می‌رسد و شکر خام پس از تخلیه از این کشتی به کارخانه‌های تصفیه شکر سراسر کشور فرستاده می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان بیان کرد: یک کشتی دیگر حامل ۶۲ هزار تن گندم در این بندر پهلو گرفته است که عملیات تخلیه آن در حال پایان است.

دشوارگر عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار تن برنج در انبارهای بندر شهیدرجایی بندرعباس ذخیره سازی شده است که به سراسر کشور ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنج‌ها از کشورهای تایلند، هند و پاکستان وارد شده است، اظهار کرد: این محموله برنج به تهران، اصفهان، همدان، اردبیل، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به سرعت فرستاده می‌شود.

دشوارگر بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی در این بندر تخلیه شده است و تا پایان سال نیز بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی از جمله ۲۵۰ هزار تن روغن خام، ۲۰۰ هزار تن شکر خام و ۱۵۰ هزار تن برنج در بندر شهید رجایی بندرعباس تخلیه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان در پایان گفت: پارسال یک میلیون و ۴۴۰ تن کالای اساسی در بندر شهیدرجایی بندرعباس تخلیه شد.

علی سوری
برچسب ها: شکر ، واردات ، بندر عباس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: