کد خبر: ۱۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - 15 August 2020
۱۴ سال سابقه درخشان شرکت بیمه پاسارگاد متضمن برنامه ریزی دقیق و بلندمدت این شرکت بیمه‌ای برای دستیابی به اهداف خود است.سابقه موفق بیمه پاسارگاد یکی از مهمترین دلایل اقبال مشتریان برای استفاده ازجدیدترین محصول بیمه عمر این شرکت و توسعه زیرساخت های آی تی برای معرفی وفرهنگ سازی استفاده از بیمه زندگی در کشور از دیگر اقدامات مهم شرکت بیمه پاسارگاد است.

به گزارش شما و اقتصاد: یکی از مهمترین ابزاری که انسان در طول حیات خود برای مواجهه با خطرات و حوادث و مشکلات متعدد برگزیده است بیمه‌های زندگی هستند این بیمه ها وسیله ای موثر در جبران زیان های مالی ناشی از حوادث بوده و می تواند تأمین کننده آتیه افراد برای ارتقاء سطح زندگی شان باشد. ارمغان آوردن آرامش فکری برای آتیه انسان‌ها و شکوفایی و رشد استعدادها در قبال این آرامش به خصوص افزایش کارایی و بهره‌وری در جامعه از مهمترین ثمرات استفاده از بیمه زندگی است.

امروزه بیمه های زندگی در برخی از کشورها به حدی پیشرفت نموده که سایر رشته های بیمه را تحت الشعاع قرار داده است ، به طوری که در کشورهای ژاپن ، فنلاند ، سویس ، فرانسه ، کره جنوبی ، هنگ کنگ ، سنگاپور ، هند و برخی کشورهای دیگر بیمه های زندگی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد کل حق بیمه بازار بیمه ای این کشورها را به خود اختصاص داده است.

۱۴ سال سابقه درخشان فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد متضمن برنامه ریزی های دقیق و بلندمدت این شرکت بیمه‌ای برای دستیابی به اهداف خود است. گواه این ادعا تداوم روند صعودی ارزش سهام شرکت بیمه پاسارگاد طی سالیان اخیر است به گونه ای که تنها در تیرماه سال ۹۹ سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد حدود ۸۲ درصد سود دریافت کردند.
یکی از محصولات مغفول مانده صنعت بیمه با عنوان بیمه نامه عمر توسط شرکت بیمه پاسارگاد احیا شد. بیمه‌ای که تأمین کننده آتیه مشتریان است و این شرکت توانست با امکانات سیستم های آی تی و شبکه فروش ظرفیت های بیمه نامه عمر را دوچندان و به مشتریان معرفی کند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که بهره مندی مناسب از امکانات و ظرفیت های سیستم های آی تی در ارائه و معرفی محصول بیمه نامه عمر بیمه پاسارگاد نقش بسزایی داشته به گونه‌ای که توانسته است بالغ بر پنج میلیون بیمه‌نامه عمر به صورت انفرادی را به فروش برساند.

بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد به علت مزایای قابل توجه امکانی را فراهم می‌کند تا هر کس با هر میزان درآمد بتواند سرمایه قابل ملاحظه ای را برای آتیه خود و خانواده‌اش ذخیره کند و از آسیب های تورم و کاهش ارزش پول در امان باشد. شرکت بیمه پاسارگاد به دنبال راهکار ها و خدمات فناوری اطلاعات در صنعت بیمه است.

شرکت بیمه پاسارگاد بر این موضوع واقف است که بازار سرمایه به کمک توسعه بیمه نامه های عمر می تواند به عنوان حلقه واسطی بین جمع آوری منابع مردم و سرمایه گذاری آن در بازار سرمایه نقش بسزایی داشته باشد از این رو توسعه این محصول در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. به گونه ای که منابع سنگینی را در شرکت متمرکز کرده تا بتوان آن را در بازار سرمایه ، سرمایه گذاری کرد. این شرکت حضور فعال خود در بازار سرمایه را امری مهم تلقی کرده و همین امر موجب می‌شود تا با ایجاد بازار سرمایه مطمئن شاهد توسعه بیمه نامه های عمر در کشور باشیم. این در حالی است که فرهنگ استفاده از بیمه زندگی در کشور بسیار مغفول مانده است و طی چند سال اخیر با فعالیت های شرکت بیمه پاسارگاد در این حوزه اقبال مردمی برای استفاده از این محصول دو چندان شده و آن ها متوجه ضرورت خرید بیمه نامه عمر هستند.

ضریب نفوذ بیمه های عمر در کشور در مقایسه با سایر محصولات بیمه‌ای در رتبه بسیار پایینی قرار دارد اما توجه به شرایط اقتصادی و رکود غیرقابل انکار و همچنین کاهش ارزش پول ملی موجب شده است تا شرکت بیمه پاسارگاد ضمن ارائه محصولات متنوع بیمه عمر مشتریان خود را در خصوص بهره برداری از این خدمت بیش از پیش تشویق نماید تا مردم بتوانند از طریق بیمه نامه عمر ریسک های زندگی خود را جبران کنند.

پس از شیوع بیماری کرونا در جهان و بخصوص کشورمان ایران بسیاری از کسب و کارهای مردم اقبال برای خرید بیمه نامه های جدید کاهش یافت اما ضرورت تضمین زندگی و آتیه مردم در کنار شیوع این ویروس منحوس وصول بیمه نامه ها و به خصوص بیمه زندگی در کشور افزایش یافت.

شرکت بیمه پاسارگاد با افزایش قدرت مالی خود، زیرساخت های اعتماد زایی بین بیمه گذاران برای سرمایه گذاری در بیمه نامه های زندگی را دوچندان کرده است. همچنین ارائه طرح های منعطف بیمه‌ای با در نظر گرفتن نیازهای بیمه‌گذاران یکی از مهمترین دلایل اقبال مشتریان برای استفاده از بیمه عمر پاسارگاد شده است. همچنین استفاده از زیرساخت های آی تی برای یافتن راه هایی در خصوص افزایش دانش بیمه‌ای بیمه گذاران در زمان خرید بیمه عمر و افزایش آگاهی و دانش کارکنان شرکت های بیمه پاسارگاد و ارتباط مناسب با شرکت های بیمه ای بین المللی برای بهبود خدمات رسانی از دیگر دلایل انتخاب بهترین بیمه عمر از شرکت بیمه پاسارگاد است.

لیلا فریادرس
خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: