کد خبر: ۱۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - 13 August 2020
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعطای لوح و تندیس ویژه ،مراتب سپاس خود را از تلاش ها و اطلاع رسانی گسترده و موثر بیمه آسیا در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

 بیمه آسیا لوح ویژه اطلاع رسانی بیماری کرونا را دریافت کرد.

 به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعطای لوح و تندیس ویژه ،مراتب سپاس خود را از تلاش ها و اطلاع رسانی گسترده و موثر بیمه آسیا در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

 بنا بر این گزارش، در لوح ویژه اهدایی آمده است : "اطلاع رسانی بحران"بر پایه توسعه آگاهی مردم و با رویکرد پیشگیرانه، نقش بسزایی در توانمند سازی مردم برای غلبه بر ویروس کووید19دارد؛ براین اساس و با توجه به بررسی به عمل آمده، عملکرد بیمه آسیا در طی ماه های اخیر که ویروس کووید 19 ظاهر و اپیدمی شده ،ارزشمند و موثر بوده و توانسته است نقش قابل توجهی را در کنترل و مهار آن به خود اختصاص دهد.

 گفتنی است، اهدای 10هزار لباس ایزوله به کادر درمان در سراسر کشور به ارزش 4 میلیارد ریال، مشارکت در پویش فاصله گذاری اجتماعی، ارائه خدمات کاملا آنلاین و بدون مراجعه، به بیمه گذاران بیمه های درمان، بخشی از مهم ترین فعالیت های تاثیر گذار بیمه آسیا در جلوگیری از شیوع کرونا بوده است.

لیلا فریادرس
خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: