کد خبر: ۱۸۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - 09 August 2020
در حادثه آتش‌سوزی بازار پردیس کیش
بیمه ایران معین بیمه گر بازار بزرگ پردیس ۱ کیش بوده که آمادگی خود را جهت جبران زیان وارده وفق شرایط بیمه نامه ابتیاع شده در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام کرده است .
حوالی ساعت ۶:۳۰ امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ورودی شماره ۳ بازار تجاری پردیس ۱ کیش به دلیل اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش‌فروشی دچار حریق شد و به دیگر واحدهای تجاری سرایت کرد به‌طوری‌که ده‌ها مغازه تحت تأثیر این آتش‌سوزی مهیب قرارگرفته و دچار آسیب جدی شده‌اند.

به گزارش بانکداری ایرانی   نیروی‌های امدادی و آتش‌نشانی شرکت عمران و خدمات کیش، استان هرمزگان با حضور در محل حادثه پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به اطفای حریق این مجتمع تجاری شدند. به دلیل دسترسی نامناسب این مرکز خرید در مواقع بحرانی، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی کیش مجبور به تخریب بخشی از بازار با ماشین‌آلات سنگین شدند.

هرچند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و پرسنل شرکت عمران و خدمات، آتش در بازار پردیس ۱ کیش کنترل و خاموش شد اما خبرها حاکی از کشته شدن یک نفر در این حادثه آتش‌سوزی است.

براساس اين گزارش ، بيمه گر مجتمع تجاري پرديس ١ ، بيمه ايران معين است كه هاتفی مدیر روابط عمومی بیمه ایران معین درباره جبران خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی در بازار به خبرنگار  بانکداری ایرانی گفت : شرکت بیمه ایران معین بزرگترین شرکت بیمه منطقه آزاد حامی و بیمه گر بازار بزرگ پردیس ۱ کیش بوده که با اعزام کارشناسان ارزیاب خسارت خود از همان لحظات اولیه وقوع حادثه به محل، ضمن اعلام همدردی با کلیه صاحبان اموال حادثه دیده آمادگی خود را جهت جبران زیان وارده وفق شرایط بیمه نامه ابتیاع شده در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان داشته است .

هاتفی افزود : طبق گزارش واصله علاوه بر بازار ۱۴ غرفه مستقل نیز نسبت به اعلام و ثبت خسارت خود اقدام نموده اند که توسط کارشناسان این شرکت در حال بررسی می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: