کد خبر: ۱۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - 08 August 2020
سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتا شدید در شرق کشور در روز پیش رو خبر داد و اعلام کرد: وزش باد در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، از شدت بیشتری برخوردار است و فردا دمای پایتخت نیز به ۳۵ درجه می‌رسد.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور درخصوص آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای پیش رو اعلام کرد: مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهند داشت. این شرایط در جنوب شرق سیستان و بلوچستان، با شدت بیشتری همراه است.

بر اساس اعلام این سازمان، در ارتفاعات البرز مرکزی شاهد رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

این سازمان درباره وضعیت جوی تهران نیز اعلام کرد: آسمان تهران فردا (یکشنبه) صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دمای فردا در پایتخت ۳۵ و ۲۳ درجه خواهد بود.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز قسمتی ابری است و دید افقی امروز در پایتخت بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۲۶ درصد است.

 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۰ و ۲۱ مرداد) طبق اعلام سازمان هواشناسی در غرب سواحل خزر، بارش پراکنده را خواهیم داشت و روز سه‌شنبه تا پایان هفته، در اغلب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف داریم.

همچنین در چند روز آینده، دریای عمان مواج خواهد بود و تنگه هرمز امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ مرداد) و خلیج فارس دوشنبه و سه‌شنبه (۲۰ و ۲۱ مرداد) مواج و متلاطم خواهد بود.

فردا( یکشنبه ) اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با  ۱۳ درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: