کد خبر: ۱۸۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 05 August 2020
بیمه رازی در بهار ۹۹
بیمه رازی در سه ماه نخست سال جاری سرمایه گذاری بلند مدت را به رقم ۵۵۵ میلیارد تومان افزایش داد و همچنین ۲۳ درصد کمتر از بهار سال ۹۸ خسارت پرداخت کرد.
بیمه رازی در سه ماه نخست سال جاری سرمایه گذاری بلند مدت را به رقم ۵۵۵ میلیارد تومان افزایش داد و همچنین ۲۳ درصد کمتر از بهار سال ۹۸ خسارت پرداخت کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی و بر اساس نخستین گزارش از صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان خردادماه بیمه رازی ، این شرکت ۱۸۳ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تنها چهار درصد افزایش داشته است اما در بخش پرداخت خسارت عملکرد مطلوبی داشته بطوری که در بهار سال جاری ۳۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده این شرکت نسبت به بهار ۹۸ کاهش  داشته است .

 این شرکت بیمه ای در این دوره سه ماه توانست ۹۹ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد چشمگیر ۹۴۳ درصدی داشته است و بر همین اساس برای هر سهم ۳۳۱ ریال سود ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۹۰ درصد افزایش داشته است.

بر همین اساس بیمه رازی در سه ماه نخست سال گذشته ۱۶۴ میلیارد تومان زیان انباشته ثبت کرده بود که در سال جاری این زیان به سود دو میلیارد تومانی تبدیل شد .

عملکرد مطلوب بیمه رازی در بهار ۹۹ حاصل رشد چشمگیر سود آوری در سرمایه گذاری بلند مدت و همچنین کنترل ریسک و کاهش خسارت پرداختی در این شرکت است .

این شرکت بیمه ای در بخش بدهی به بیمه گذران و نمایندگان هم عملکرد مطلوبی داشته است بطوری که این بدهی را ۴۵ درصد نسبت به پایان سال گذشته کاهش داد ، این شرکت در پایان سال گذشته ۱۵۲ میلیارد تومان به بیمه گذاران و نمایندگان بدهی داشت که در پایان فصل بهار سال جاری به ۸۴ میلیارد تومان رسید .



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: