کد خبر: ۱۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 04 August 2020
بیمه سرمد در بهار ۹۹
بیمه سرمد در نخستین فصل سال جاری ۱۱۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴۱ درصد رشد داشته است و برای هر سهم ۵۶۶ ریال سود ثبت کرد.
  به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه سرمد در نخستین فصل سال جاری ۱۱۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴۱ درصد رشد داشته است و برای هر سهم ۵۶۶ ریال سود ثبت کرد.

براساس اولین گزارش از صورت های مالی میان دوره ای  منتهی به پایان خرداد ماه ۹۹ این شرکت بیمه ای ۱۳۶ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۱۱۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. حق بیمه تولیدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است و خسارت پرداختی هم ۱۶ درصد افزایش داشته است .

بیمه سرمد در سه ماهه نخست سال جاری عملکرد مطلوبی داشت بطوری که ۱۱۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد این درحالی است که این رقم در دوره مشابه سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان بود و سود انباشته این شرکت ۱۸۴ درصد  افزایش پیدا کرد.

رشد بیش از پنج برابری در سود آوری در اولین فصل سال جاری سال خوبی را برای سهامداران این شرکت ترسیم می کند .


بیمه سرمد به تازه گی صورت های مالی پایانی سال ۹۸ (حسابرسی شده) را منتشر کرد این گزارش نشان می دهد عملکرد این شرکت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ در سود آوری تفاوت چندانی نداشته است .

این شرکت بیمه ای در سال ۹۸ علارغم افزایش ۵۹ درصدی حق بیمه تولیدی  نسبت به سال ۹۷ نتوانسته سود خود افزایش دهد که علت اصلی آن افزایش ۷۷ پرداخت خسارت در واقع ضعف در مدیریت ریسک بیمه نامه های صادره است .

این شرکت در سال ۹۸ برای هر سهم ۲۴۳ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به سال ۹۷  کاهش ۲۷ درصدی داشته است و همچنین ۵۱ میلیارد تومان سود ثبت خالص کرد و سود انباشته شرکت با کاهش ۳ درصدی روبرو شد .

برچسب ها: بیمه سرمد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: