کد خبر: ۱۸۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 28 July 2020
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که واحدهای تولیدی بخش کشاورزی آسیب دیده از کرونا به منظور دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.
 
ایسنا/کردستان خلیل فعله گری با اشاره به آغاز ثبت نام در سامانه کارا برای متضرران بخش کشاورزی به دلیل شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: صاحبان بنگاه ها و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند و متقاضی دریافت تسهیلات می باشند فرصت دارند تا ۱۵ مرداد ۹۹ نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، وی  تصریح کرد: در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به ازای هر نفر شاغل و بیمه شده مبلغ ۱۲ میلیون تومان و در واحدهایی که فاقد بیمه می باشند به ازای هر نفر شاغل در واحد تولیدی ۶ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان بر تسریع در روند پرداخت این تسهیلات  تاکید کرد و یادآور شد: متقاضیان بخش کشاورزی به منظور بهرمند شدن از این تسهیلات به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان جهت ثبت نام در سامانه کارا مراجعه کنند.

لازم به ذکر است امروز ۷ مرداد ماه جلسه بررسی آثار و تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در بخش کشاورزی و پیگیری تسریع در روند پرداخت تسهیلات با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان و نماینده واحدهای تخصصی سازمان برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: