کد خبر: ۱۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 28 July 2020
خانواده های معظم شاهد و ایثارگر عضو صندوق به عنوان ولی نعمت ما شایسته بهترین هستند، خدمت رسانی به این عزیزان از شما به عنوان رابط صندوق در جای جای ایران اسلامی آغاز می شود به همین دلیل با برنامه ریزی های صورت گرفته رشد و توسعه فردی و سازمانی رابطین از اولویت های صندوق است.

به گزارش   روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز اولین نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد با رابطین سراسر کشور بصورت مجازی برگزار شد. 

 
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ابتدای این نشست مجازی با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات رابطین صندوق در سراسر کشور، تلاش های این عزیزان را به عنوان نیروهای صف ارج نهادند.

 
مدیرعامل صندوق در ادامه خطاب به رابطین حاضر در جلسه گفت: شما رابطین به عنوان خط اول خدمات رسانی به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد دارای جایگاه ویژه و مهمی هستید و ما به عنوان خدمتگذاران خانواده های شاهد و ایثارگر در ستاد صندوق، نقش شما عزیزان در ارائه خدمات مطلوب را نقشی مهم می دانیم و در همین راستا برنامه های ویژه ای برای رشد و توسعه فردی و سازمانی شما داریم.

 

دکتر اسلام کریمی افزود: برگزاری دوره های آموزشی که از هفته گذشته با برگزاری دوره ارتباط با مشتریان(CRM) آغاز شده از جمله این برنامه ها است.

 
وی اظهار کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر عضو صندوق به عنوان ولی نعمت ما شایسته بهترین هستند، خدمت رسانی به این عزیزان از شما به عنوان رابط صندوق در جای جای ایران اسلامی آغاز می شود به همین دلیل با برنامه ریزی های صورت گرفته رشد و توسعه فردی و سازمانی رابطین از اولویت های صندوق است.

 
در ادامه این نشست رابطین صندوق قرض الحسنه شاهد مستقر در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور سوالات، نظرات، پیشنهادات و دغدغه های مربوط به خود و خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو را بصورت مستقیم با مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق مطرح و پاسخ های مد نظر را دریافت کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: