کد خبر: ۱۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 29 June 2020
راه اندازی و تقویت سیستم جامع مالی و بسترسازی برای خدمات الکترونیکی برای کارکنان و مراجعان، به ارتقای سطح سازمانی منتهی خواهد شد.
راه اندازی و تقویت سیستم جامع مالی و بسترسازی برای خدمات الکترونیکی برای کارکنان و مراجعان، به ارتقای سطح سازمانی منتهی خواهد شد. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از حوزه های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع ، ضمن اعلام این مطلب و تاکید بر ضرورت بهره گیری از امکانات دیجیتالی، افزود: حذف کاغذ از فرآیند صدور بیمه نامه های شخص ثالث می تواند برای بایگانی ها و سایر بخش های صنعت بیمه به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی اتخاذ سیاست های ظریف مدیریتی را زیربنای یک سازمان چابک و کارآمد دانست و اظهار داشت: آموزش یک امر لوکس نیست و به همین خاطرتمرکز بر بخش آموزش حین خدمت کارکنان و به روزرسانی دانش تخصصی از مهمترین ماموریت های معاونت توسعه مدیریت و منابع به شمار می رود.

رییس کل بیمه مرکزی ایجاد فضای مطلوب برای کارکنان و دقت در چیدمان نیروها را از ماموریت های جدی این معاونت ارزیابی کرد و گفت: جذب و نگهداری منابع انسانی شایسته و کارآمد در کنار اصلاح ساختارها و بازنگری در آن می تواند در توفیق یک سازمان، نقش آفرینی کند.

دکترغلامرضا سلیمانی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی سازمان ها، اظهار داشت: مدیریت هوشمند می تواند ضمن حفظ منابع و افزایش ضریب بهره وری به بازسازی قوای سازمان نیز کمک کند.

رییس شورای عالی بیمه تاکید کرد که افزایش سطح رفاه همکاران و بازنشستگان از مهمترین اهداف سازمان است. وی در همین راستا افزود: میزان رضایت کارکنان با رضایتمندی مخاطبان سازمان، ارتباط معناداری دارد.
شایان ذکر است در این بازدید چند ساعته، مدیران، کارشناسان و همکاران این مجموعه، مشکلات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: