کد خبر: ۱۸۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 08 July 2020
بانکداری ایرانی- بیمه ما در سه ماه فصل بهار سال جاری تراز عملیاتی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داد.
 بانکداری ایرانی - بیمه ما  در سه ماه فصل بهار سال جاری تراز عملیاتی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داد.

 به گزارش بانکداری ایرانی و براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه  بیمه ما  در سال 99، این شرکت در نخستین فصل سال جاری توانست تزار عملیاتی مثبت 165 میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 رشد داشته  است.

بیمه ما  در بهار سال جاری بیش از 275 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در همین مدت 110 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 165 میلیارد تومانی است ، حق بیمه تولید این شرکت  دربهار 99 نسبت به بهار 98 بیش از 55 درصد رشد داشته است در حالی که در همین مدت خسارت پرداختی 45 درصد افزایش یافته است .

بر اساس همین گزارش این شرکت بیمه ای بیشترین درآمد حق بیمه تولیدی  را از سه  رشته بیمه ای ، زندگی اندوخته دار24 درصد ، آتش سوزی 21 درصد و ثالث اجباری با سهم 18 درصد داشته است و همچنین بیشترین خسارت هم به سه رشته زندگی اندوخته دار 26 درصد ، درمان 24 و زندگی غیر اندوخته دار با سهم 12 پرداخت کرد. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: