کد خبر: ۱۸۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 06 July 2020
به گزار ش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه معلم بر اساس صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه خود، در خرداد ماه موفق به صدور ۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال پرتفوی بیمه‌ای شده که این میزان صدور بیمه‌نامه نسبت به اردیبهشت ماه در حدود ۳۰درصد کاهش را نشان می‌دهد.
ترکیب بیمه‌های صادر شده در خرداد ماه شامل ۱۳ درصد بیمه درمان، ۳۳ درصد بیمه شخص ثالث و ۳۱ درصد بیمه‌های زندگی اندوخته دار و غیراندوخته‌دار است.
 
به گزار ش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه معلم بر اساس صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه خود، در خرداد ماه موفق به صدور ۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال پرتفوی بیمه‌ای شده که این میزان صدور بیمه‌نامه نسبت به اردیبهشت ماه در حدود ۳۰درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ترکیب بیمه‌های صادر شده در خردادماه شامل ۱۳درصد بیمه درمان، ۳۳درصد بیمه شخص ثالث و ۳۱درصد بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار و غیراندوخته‌دار است.

همچنین در بخش خسارت‌های پرداختی، مبلغ خسارت پرداخت شده در خرداد ماه به یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال رسیده که بخش عمده خسارت‌های پرداختی در بخش‌های درمان، شخص ثالث و باربری بوده است.

به این ترتیب در ۳ماهه نخست امسال جمع کل حق بیمه‌های صادره شامل حق بیمه‌های صادره اتکایی به ۸ هزارو ۴۱۳ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که حق بیمه صادر شده در سه ماهه سال گذشته به ۶.۲۲۴ میلیارد ریال رسیده بود و شاهد رشد ۳۵درصدی حق بیمه صادره شرکت هستیم.

همانند خردادماه، ترکیب رشته‌های بیمه‌ای مورد فعالیت شرکت در ۳ماهه نخست سال جاری شامل بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار و غیراندوخته‌دار به میزان ۲۹درصد، بیمه درمان به میزان ۲۵درصد، بیمه شخص ثالث اجباری به میزان ۲۴درصد و بیمه مهندسی به میزان ۴درصد است.

همچنین جمع مبلغ خسارت پرداختی این شرکت در ۳ماهه نخست امسال به ۴هزار و ۱۳۶میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد در حدود ۱۰۰درصدی را نشان می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: