علیرضا ماهیار در گفتوگو با
ایسنا، با تاکید بر اینکه شماره تلفن همراه فرد باید با کد ملی فرد مطابقت داشته باشد، اظهار کرد: چنانچه مطابقت نداشته باشد، زمانی که میخواهند وارد درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR بشوند، این سامانه از آنها میخواهد شماره جدید که با کد ملی مطابقت دارد را اعلام کنند.
وی ادامه داد: بعد از آنکه افراد شماره را وارد میکنند، سیستم استعلام میگیرد و بعد از ۲۴ ساعت، اگر جواب استعلام مثبت باشد، به فرد اطلاعرسانی میشود که مشکل برطرف شد و بعد از این میتواند با شماره جدید وارد سامانه شود. در این راستا و در طول سه هفته اخیر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شماره همراه خود را تغییر دادهاند. البته متقاضیان میتوانند با تماس با شماره ۱۵۶۹ مشکلات خود را مطرح کرده و سوالات خود را بپرسند.
بر اساس این گزارش، فقط آن دسته از مشمولان سهام عدالت میتوانند پرتفوی خود را در درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR مشاهده کنند که پیش از این روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند.