کد خبر: ۱۸۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 29 June 2020
"وبملت" در بهار 99
بانک ملت توانست در نخستین فصل سال جاری تراز عملیاتی مثبت دو هزار 792 میلیارد تومان را ثبت کند و همچنین قیمت سهام این بانک نزدیک به سه برابر رشد کرذ.
بانکداری ایرانی بانک ملت  توانست در نخستین فصل سال جاری تراز عملیاتی مثبت دو هزار 792 میلیارد تومان را ثبت کند و همچنین قیمت سهام این بانک نزدیک به سه برابر رشد کرذ.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، بانک ملت که با نماد "وبملت" در بازار سرمامه در حال فعالیت است گزارش عملکرد خرداد ماه 1399 را منتشر کرد .
 
براساس این گزارش این بانک خصوصی توانست در نخستین فصل سال جاری تراز عملیاتی مثبت دو هزار 792 میلیارد تومان ثبت کند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن بیش از پنج درصد رشد داشته است، بانک ملت در سه ماه نخست سال جاری شش هزار 446 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات عطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری شده سه هزار 654 میلیارد تومان سود پرداخت کرد.
 
این بانک بزرگ بورسی در سوم ماه سال جاری مثبت 947 میلیارد تراز عملیاتی ثبت کرد که حاصل کسب در آمد دو هزار 181 میلیارد از محل تسهیلات عطایی و پرداخت یک هزار 234 میلیاد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری شده است.
 
بانک ملت در 12 ماه سال 98  تراز عملیاتی مثبت  9 هزار 899 میلیادر تومان را ثبت کرده بود که میانگین تراز عملیاتی این بانک مثبت 825 میلیارد تومان بود. مقایسه تراز عملیاتی خرداد ماه با میانگین سال گذشته این بانک نشان رشد 15 درصدی آن است.
 
براساس گزارش های ماهیانه بانک  ملت در اردیبهشت ماه تراز مثببت 901 میلیارد و در فروردین ماه تراز مثبت 947 میلیارد تومانی را ثبت کرد .
 
 
به گزارش  بانکداری ایرانی  در روزهای بهاری بازار سرمایه قیمت سهام " وبملت" همچنان پرشتاب بر مدار  صعود پیش می رود و بیش از ۳۱۵ درصد افزایش داشته است که حاصل عملکرد مطلوب این بانک در سود آوری است که در گزارش فعالیت ماهیانه و صورت های مالی این بانک به خوبی منعکس می شود و نماد " وبملت" را در کانون توجه فعالان بازار سرمایه قرار داد است .
 
  سهام بانک ملت که با قیمت هشت هزار ۱۷۷ ریال سال ۹۸ را پشت سر گذاشت در سه ماه نخست سال جاری به سیر صعودی خود ادامه داد و در هشتمین روز تابستان سال جاری را با قیمت ۲۵ هزار ۷۷۰ ریال را به پایان برد.
 
لیلا فریادرس
برچسب ها: بانک ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: