کد خبر: ۱۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 28 June 2020
آخرین رویدادهای مهم مربوط به افزایش سرمایه نشان می دهد شرکت های بانک ملت ، بانک خاورمیانه ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، به پرداخت ملت به ترتیب مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
بانک ملت و ۱۰ شرکت دیگر، مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش  بانکداری ایرانی ،  آخرین رویدادهای مهم مربوط به افزایش سرمایه نشان می دهد شرکت های بانک ملت ، بانک خاورمیانه ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، به پرداخت ملت   به ترتیب مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند. 

براین اساس، "وبملت" سرمایه فعلی را از 5 به 20.7 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بانک بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

"وخاور" سرمایه فعلی را از هزار میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بانک بورسی از محل سود انباشته و با هدف بهبود نسبت کفایت سرمایه و رعایت ضوابط بانک مرکزی صورت می گیرد.

"لوتوس" سرمایه فعلی را از 600 به 900 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و تقویت توان مالی و عملیاتی صرف می شود.

"پرداخت" سرمایه فعلی را از 145 به 300 میلیارد تومان می رساند. 85 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 70 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به نوسازی پایانه های جایگاه های سوخت شود.

 
  
 
 
برچسب ها: وبملت ، وخاور ، لوتوس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: