کد خبر: ۱۷۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۹ - 26 June 2020
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه هوا در روزهای آینده نقاط مختلف کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دما خواهد داشت گفت: امروز جمعه آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود.
 ایرنا / به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» روز جمعه تاکید کرد:‌ امروز و فردا در نوار شمالی کشور هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه خنک می‌شود که همراه با وزش باد شدید خواهد بود.  

وی با اشاره به اینکه در این روزها دریای خزر مواج است، ‌افزود: برای روزهای آینده در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی و ارتفاعات البرز بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: برای روز دوشنبه در مراکز مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و روز سه شنبه ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان با انتظار بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

وی هوای نوار شرقی کشور در روزهای آینده را همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی کرد و گفت: امروز تهران نیز آسمانی صاف همراه با وزش ملایم باد خواهد داشت که از بعد از ظهر احتمال وزش باد نسبتا شدید انتظار می‌رود.

به گفته گودرزی دمای هوای تهران امروز حداکثر به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد اما در روزهای آینده میانگین دما کاهش خواهد داشت.
برچسب ها: هواشناسی ، اب و هوا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: