کد خبر: ۱۷۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 24 June 2020
بانکداری ایرانی- موسسه ملل در فصل بهار ۹۹ توانست تراز عملیاتی مثبت ۳۳۶ میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت به بهار ۹۸ ، ۱۷درصد رشد داشته است.
 بانکداری ایرانیموسسه ملل در فصل بهار ۹۹ توانست تراز عملیاتی مثبت ۳۳۶ میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت به بهار ۹۸ ، ۱۷درصد رشد داشته است.
 
 به گزارش بانکداری ایرانی  ، موسسه اعتباری ملل گزارش عملکرد خرداد ماه ۹۹ را منتشر کرد .
 
براساس این گزارش،  این شرکت فرابورسی در آخرین ماه نخستین فصل سال جاری ۳۳۱ میلیارد تومان تسهیلات که عمدتا در سه قالب مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در همین مدت ۲۱۸ میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱۱۳ میلیارد تومان بود.
 
 موسسه ملل در فصل بهار سال جاری عملکرد مطلوبی داشته بطوری که توانست تراز عملیاتی مثبت ۳۳۷ ثبت کند که حاصل کسب یک هزار هفت میلیارد تومان در آمد از محل  تسهیلات اعطایی و پرداخت ۶۷۱ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه بود.
 
 
این موسسه اعتباری بهار سال گذشته از محل تسهیلات اعطایی ۷۵۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و به سپرده گذاران ۴۷۹ میلیارد تومان پرداخت کرد و تراز عملیاتی مثبت ۲۸۹ میلیارد تومان را ثبت کرد.
 
و همچنین "و ملل" در ۱۲ ماه سال گذشته ، سه هزار ۷۱۳ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران دو هزار ۲۸۰ میلیارد تومان سود پرداخت کرد  و سال ۹۸ را با تراز عملیاتی مثبت یک هزار ۴۳۳ میلیارد تومان به پایان برد .
 
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: