با بهروزرسانی و راهاندازی نرم افزار جدید دستگاههای خودپرداز بانک دی، تعداد و تنوع خدمات این دستگاهها افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشیزاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: با هدف گسترش زمینه ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شعبه و در راستای پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان، تنوع و تعداد خدمات دستگاههای خودپرداز بانک دی افزایش یافت.
وی افزود: با آغاز پروژه بهروزرسانی و راهاندازی نرم افزار جدید دستگاههای خودپرداز در سطح شعب کشور، مشتریان میتوانند از این پس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، خدمات ساتنا، پایا، تغییر رمز عبور اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه، فعالسازی و دریافت رمز پویا و برداشت وجه با اسکناسهای انتخابی مشتری را از طریق دستگاههای خودپرداز بانک دی دریافت کنند.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه گفت: با ارائه این خدمات از طریق دستگاههای خودپرداز، علاوه بر دسترسی ۲۴ ساعته مشتریان به این خدمات در روزهای عادی و تعطیل، زمینه کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و افزایش میزان استفاده از خدمات الکترونیک فراهم میشود.
بخشیزاده با تاکید بر اینکه فاز اول این پروژه بر روی تعدادی از خودپردازهای بانک دی در شهر تهران انجام شده است، افزود: در حال حاضر اجرای پروژه بهروزرسانی نرمافزار «ارمغان» بر روی تعدادی از دستگاههای خودپرداز شهر تهران پیادهسازی شده است و عملیاتیسازی آن بر روی سایر دستگاههای خودپرداز سطح کشور تا پایان فصل بهار اجرایی خواهد شد.